
ZWROTY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie do 14 dni liczonych od daty otrzymania Produktu bez podania przyczyn, składając wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dostępne. Wzór odstąpienie można znaleźć TUTAJ.
- Zwroty należy odsyłać na adres:
CZT sp. z o.o.
ul. Szafirowa 51
62-023 Kamionki
z dopiskiem "ZWROT– sklep internetowy CRAFTART"
- Z uwagi na charakter zamawianego towaru, zwrot, o którym mowa powyżej, dopuszczalny jest tylko w przypadku towaru nieużywanego (nie noszącego widocznych śladów używania).
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów na własny koszt.
- Do zwracanych Produktów należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon lub fakturę).
- Pieniądze otrzymane przez Sprzedawcę za Produkt oraz przesyłkę zostaną zwrócone Klientowi przelewem na wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy numer rachunku bankowego, w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu.
- Przesyłki przesłane za pobraniem oraz na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.
- W przypadku odrzucenia przyjęcia zwrotu z powodu nie spełnienia wymagań z pkt. 2, osoba zwracająca towar zostanie poinformowana telefonicznie i mailowo o odrzuceniu, a towar zostanie odesłany na jej koszt.
Pouczenie i wzór odstąpienia od umowy znajdą Państwo w Regulaminie sklepu
REKLAMACJE
- Podstawą przyjęcie reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno być złożone w formie pisemnej.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia uszkodzonego towaru na adres:
CZT sp. z o.o.
ul. Szafirowa 51
62-023 Kamionki
z dopiskiem "ZWROT– sklep internetowy CRAFTART"
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu oraz dzień wykrycia wady.
- O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji, osoba reklamująca zostanie poinformowana drogą mailową.
UWAGA!
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48) 535 471 322 (opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora).
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
GWARANCJA I SERWIS
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga!
Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.